Luksusowe zakupy ? MK ?

Czy jest jeszcze ktoś kto nie słyszał o marce Michael Kors ?

Od kiedy pojawiły się sklepy firmowe MK w Polsce torebka i akcesoria tej marki są coraz to bardziej pożądane.

Nie jest to światowa marka luksusowa, w USA to po prostu średnia półka, ale mimo to jest często nawet podrabiana. Niektórzy świadomie lub mniej świadomie decydują się na zakup tańszych wersji.

A jakby tak kupić taniej oryginalnego Michaela ?

Jest szansa na upolowanie podczas promocji np. w Zalando, ale tam promocje nie trafiają się zbyt często. Pozostaje więc outlet, czyli sklep wyprzedażowy. Takie sklepy można znaleźć online (np. theoutnet.com ) czy stacjonarnie (Tkmaxx).

Czy w outletach kupujemy to samo co w sklepie firmowym ? Do niedawna byłam przekonana, że tak. Niestety na własnej skórze przekonałam się jaka byłam naiwna.

Portfel MK z outletu po pół roku wyglądał już na mocno zużyty.

Jest poprzecierana skóra, suwak z pościeranym logo.

Czy zraziłam się do marki ?

Absolutnie nie, ale kolejne zakupy poczyniłam już w sklepie firmowym. Sweter i sandały noszą się bardzo dobrze i nie widać na nich śladów zniszczeń.

Czy warto zatem „oszczędzać” ?

Skomentuj

