Majowe denko,czyli zużyte produkty do pielęgnacji twarzy i nie tylko.

Mamy już praktycznie połowę miesiąca,a więc czas na denko. IMG_2249
Tradycyjnie u mnie nie ma tego zbyt wiele, choć akurat skończył się jeden produkt,który męczyłam od dłuższego czasu,a jest nim żel oczyszczający do mycia twarzy Avene Cleanance.AveneBardzo lubię produkty tej marki i stale do nich wracam,ale ten żel jest tak nieprzyzwoicie wydajny,iż czasem może się przeterminować nim go zużyjemy, zwłaszcza jeśli występuje w powiększonym do 300 ml opakowaniu.
Idealnie nadaje się domycia cery tłustej i skłonnej do wyprysków, z rozszerzonymi porami,gdyż bardzo dobrze oczyszcza. Jeden minus, który zauważyłam po dłuższym stosowaniu to wysuszenie skóry. Na razie się z nim pożegnałam.Bioliq SerumBioliq intensywne serum rewitalizujące pojawiło się u mnie pierwszy raz, choć z pewnością nie ostatni i pomimo braku na początku większego zachwytu nad nim zmieniłam zdanie. Do przesuszonej zabiegami przeciwtrądzikowymi i już lekko dojrzałej skóry idealne! Warto się na nie skusić, nie jest drogie jak na produkty tego typu,a różnicę na skórze widać.Dax PerfectaDax Perfecta maseczka wygładzająca zagościła nie pierwszy raz. Całkiem przyjemna maseczka, nie koniecznie do cery tłustej.micellar_cleansing_waterWoda micelarna Garnier do cery wrażliwej miała u mnie swój debiut i do tego niezbyt udany. Nie pobije mojego kochanego Bourjois, nie usuwa tak skutecznie makijażu.baner-pasta-sensitive parodontax_pasta_do_zebow_fluorLacalut sensitive czy Parodontax docenicie jeśli macie wrażliwe zęby. Oczywiście zakupię ponownie.Oeparol_Stimulance_z_proretinolem_pod_oczyKrem pod oczy Oeparol Stimulance nie pierwszy raz u mnie. Znamy się z tą marką i kremami pod oczy od lat. Jak na razie nie znam lepszego kremu.rewitalizujacy-krem-uelastyczniajacy-noc maska-peeling-zel-4w1-korygujaca-niedoskonalosciTołpa Botanic biały hibiskus 30+ to super krem, który działa tak jak obiecuje producent,ale maseczki 4 w 1 z serii sebio nie mogę polecić, gdyż u mnie się nie sprawdziła. Piecze po nałożeniu,a i oczyszczanie też bez szału.Uriage manukaNa sam koniec mój filtr Uriage oraz tonik Ziaja manuka, które stale goszczą w mojej łazience. Dobre produkty.

Skomentuj

