Co jest w mojej torebce ?

Uwielbiam zaglądać innym do torebek. Filmy z serii co jest w mojej torebce/ kosmetyczce należą do moich ulubionych i najczęściej oglądanych na Youtube.

Robiłam właśnie porządki w torebce po zimie i uznałam,iż to dobry pomysł na kolejny post na bloga.

Trochę tych rzeczy w torebce się uzbierało. W niedługim czasie planuję zmianę torby na mniejszą, co ma być pretekstem do rozpoczęcia akcji minimalizacja.

Na chwilę obecną moją codzienną torebką jest Maanii by Adax w kolorze zielonym, która służy mi już od prawie 3 lat. Jestem z niej na tyle zadowolona,iż mam jeszcze kilka produktów,nie tylko torebki tej marki.
Z tego co wiem torebki Adax można zakupić w Polsce np. w sklepach internetowych lub na allegro. Jednak oferta jest bardziej bogata chociażby w sklepie firmowym producenta adaxshop.com

To się nosi w Skandynawii…

A co się nosi w torebkach ?

Bag foto
Tak samo jak i w Polsce musi być u mnie kubek termiczny (u mnie Bodum travel mug), smartfony, parasolka, Filofax (kalendarz, organizer), kalendarz z PL, notatnik, dwie kosmetyczki (makijażowa oraz „pierwszej pomocy”), piórnik, portfel/ etui do iPhone Michael Kors, książki do nauki norweskiego wraz ze słownikiem, chusteczki, żel antybakteryjny,cukierki oraz zimą kolce na buty.

Torba jest duża i wszystko się spokojnie mieści.

Skomentuj

