BB czy CC ? Moja opinia na przykładzie dwóch marek.

Jakiś czas temu skusiłam się na krem BB marki AA o nazwie „AA Technologia Wieku Ultra Nawilżanie BB krem 9w1”.

Zakupiłam wersję jasną i jakież było moje zdziwienie gdy okazało się,że moja twarz jest niemal pomarańczowa! Dałam mu jednak szansę rozjaśniając nieco pudrem i nie żałuję,bo poza tym nietrafionym kolorem jest to całkiem przyzwoity produkt.

Nie jestem jednak przekonana czy jest to aż 9 w 1 ,bo choć krem nawilża i wygładza moją skórę,to nie zauważyłam rozświetlenia i na pewno z tak niskim SPF 15 nie stanowi skutecznej ochrony przed promieniowaniem UV.

Uważam go jednak za dobrą alternatywę dla tradycyjnych podkładów płynnych,dla osób o może ciemniejszej karnacji lub lubiących kąpiele słoneczne. Bladziochom mogę odradzić niestety.

Dużo lepiej na mojej jasnej twarzy sprawdza się krem CC marki Max Factor.

Z pewnością jest to zasługa jasnego odcienia 40 Fair, który się idealnie stapia ze skórą. Ochrona przeciwsłoneczna w tym produkcie również jest na niskim poziomie, ale w przeciwieństwie do kremu BB produkt Max Factor lekko rozświetla twarz.

Może jednak warto zainwestować w azjatyckie kremy BB, bo te drogeryjne nie spełniają do końca swojego zadania ?

Skomentuj

