Projekt denko…mam i ja.

Trochę nietypowo, bo nie są to denka z ostatniego miesiąca,ale pochodzą z bliżej nieokreślonego dłuższego czasu.
Nie umiałam wyrobić w sobie systematyczności by regularnie z uporem maniaka wcierać w siebie różne kremy i balsamiki. Jednak jeśli już coś użyję to do końca, nawet jeśli nie do końca dany produkt spełnia moje oczekiwania.

Zaczynając od produktów do twarzy wymienię je od lewej:
Rival de Loop (Rossmann) Tonik pielęgnacyjny do twarzy
Garnier Essentials Tonik witaminowy do skóry normalnej i mieszanej
Uriage Hyséac fluid na dzień SPF 50+ (wysoka ochrona przeciwsłoneczna do cery tłustej )
Iwostin Purritin krem na noc
Alterra (Rossmann) Anti – Age Reichhaltiges Serum Orchidee (Bogate serum do cery dojrzałej i wymagającej)
Bourjois Płyn micelarny do demakijażu twarzy i oczu.

IMG_2082

Wszystkie z wymienionych kosmetyków zakupiłam więcej niż raz, niektóre jak Iwostin i Uriage stosuję już od kilku lat, także z pewnością jeszcze nie raz pojawią się na moim blogu.

Z produktami do ciała jest nieco inaczej. Od lewej:
The Body Shop Brzoskwiniowe masło do ciała
Pollena-Ewa, Eva Natura Len, Krem do stóp na pękające pięty (produkt na rynek wschodni,ale w Polsce również dostępny)
Scholl ACTIVE REPAIR K+ Krem na pękające pięty (wersja na rynek skandynawski)
Joanna Naturia Peeling myjący z truskawką (stara wersja opakowania)
Dr Greve żel do higieny intymnej z kwasem mlekowym (niedostępny w Polsce)
Neutral Anti-perspirant roll-on.

IMG_2083

Część z tych produktów zakupiłam ponownie,a z części byłam trochę mniej zadowolona.

A czy Wy też zużywacie produkty do końca mimo,iż nie zawsze Wam odpowiadają ?

Skomentuj

