Kaffe for alle… kawa dla wszystkich.

Obrazek

Tymi oto słowami witam swoich gości w moim skromnym domostwie.

Dzisiaj okazja jest całkiem przednia, gdyż są moje urodziny. Nie ważne które z kolei, ważne,że jest okazja do świętowania.

Także wszyscy jesteście zaproszeni na kawę. Smacznego!

To jest mój ulubiony sposób parzenia kawy, mocna, czarna, bez dodatku cukru czy mleka. Zazwyczaj jedna mocna,ale z dolewką. Ciekawa jestem jak Wy pijecie kawę? W filiżance, kubku czy szklance?

Picie kawy w szklance wydawało mi się,że przeszło już do lamusa do czasu jak zobaczyłam w sklepie taki oto zestaw szklanych filiżanek Termisil. Wyglądają całkiem całkiem jak na moje oko.

Obrazek

Jeśli już o stylu retro to warto wspomnieć,iż obecnie swoje 70te urodziny obchodzi marka Bodum. Z tej okazji na rynku pojawiły się zaparzacze do kawy i herbaty, szklanki i inne akcesoria inspirowane zapewne kolorowymi latami siedemdziesiątymi.

Obrazek

Zdjęcia pochodzą ze strony producenta.

Więcej informacji o kawie w następnym odcinku 🙂

Skomentuj

